Stagiair facilitair medewerker

  • Aanvang: begin november 2018 (voor 1 februari 2019 zoeken we ook een stagiair voor 20 weken)
  • Duur: 10 a 12 weken
  • Soort stage: meewerkstage of afstudeerstage i.c.m. meewerken
  • Stagevergoeding: ja,€350,-
  • Werkdagen: In principe werk je overdag gedurende de week maar flexibiliteit is een vereiste: Het komt regelmatig voor dat er avonden en weekenden zijn dat je moet werken en een uurtje eerder om te openen of een uurtje later om te sluiten moet ook geen probleem zijn.

Als stagiair binnen onze organisatie hoor je er vanaf het begin helemaal bij omdat we werken met een klein vast team.

De stageperiode biedt gelegenheid jezelf te ontwikkelen en de op school bijgebrachte theorie in praktijk te brengen. Daarbij is deze periode ook uitermate geschikt om eens mee te draaien in een professioneel team binnen de evenementenbranche/horeca. Door middel van goede begeleiding willen we jou als stagiair alle kansen geven zowel het bedrijfsleven te leren kennen. Daarnaast krijg je de ruimte om de door school opgegeven opdrachten uit te voeren of te werken aan je stage opdrachten.

Je zorgt er, samen met het team, voor dat het de gasten gedurende de bijeenkomsten aan niets ontbreekt. Je ontvangt hen hartelijk, draagt zorg voor koffie, thee, lunch, borrel en eventueel diner (lunches en diners worden door de keuken van De Zwarte Vosch gemaakt). Je bent flexibel en probeert de gasten zo goed mogelijk van dienst te zijn bij al hun wensen. Tevens zorg je ervoor dat de locatie na afloop van de bijeenkomst weer klaarstaat voor de bijeenkomsten die volgen.

Profiel

  • Opleiding (MBO) Facilitair (leidinggevende)
  • Ervaring in de horeca
  • Gastvrij
  • Zelfstandig
  • Representatief
  • Enthousiast en vrolijk
  • Oog voor detail
  • Schoon en netjes

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Gasten ontvangen
  • Zorg dragen voor F&B gedurende de bijeenkomst
  • Vragen beantwoorden van gasten
  • Meedenken met de gasten
  • Klaarzetten van de zalen
  • Zorgen dat de gasten super tevreden weggaan en dus terugkomen
  • Telefoon aannemen en doorverbinden met de juiste persoon
  • Schoonhouden van de locatie gedurende de bijeenkomsten

Interesse ?

Enthousiast geworden? Stuur je CV en motivatie naar Maartje van Meer via maartje@dezilverenvosch.nl